Producent
Cena
-
od
do
KTM 790 Adventure R został zaprezentowany po raz pierwszy na targach EICMA w Mediolanie, wraz z modelem KTM 790 Adventure. Uterenowiona R-ka doskonale wpasowuje się w dość ubogi segment ciężkich turystycznych Enduro. Maszyna może pochwalić się wyjątkowo pojemnym zbiornikiem paliwa, niezłymi skokami zawieszeń, niską masą oraz zadowalającą mocą. Na uwagę zasługuje również jej design. Rasowy wygląd nawiązuje do klasycznych motocykli rodem z rajdu Paryż-Dakar.
KTM 790 Adventure R
KTM 790 Adventure R napędzany jest dwucylindrówką LC8 z Duke’a 790. Za sprawą wykorbień co 270 stopni, całość nie tylko pracuje, ale również brzmi jak widlak. Solnik dopasowany został na potrzeby Adventure, a. jednostka generuje 95KM (8000obr/min) oraz 88Nm (6600obr/min). 20-litrowy zbiornik paliwa pozwala na przejechanie ponad 400km. Wersja R została ponadto wyposażona w znacznie lepsze zawiasy – WP Xplor o skoku 240mm z przodu oraz monoshock WP PDS o skoku 240mm z tyłu. Warto wspomnieć także o kostkowych oponach, stosunkowo wysoko zlokalizowanym przednim błotniku oraz wąskiej, jednoczęściowej kanapie. KTM oferuje możliwość zmiany czułości manetki gazu.
58,29 zł
Cena regularna:
67,00 zł
294,93 zł
Cena regularna:
339,00 zł
338,43 zł
Cena regularna:
389,00 zł
155,73 zł
Cena regularna:
179,00 zł
6 303,15 zł
Cena regularna:
7 245,00 zł
670,77 zł
Cena regularna:
771,00 zł
181,83 zł
Cena regularna:
209,00 zł
217,50 zł
Cena regularna:
250,00 zł
151,38 zł
Cena regularna:
174,00 zł
168,78 zł
Cena regularna:
194,00 zł
225,33 zł
Cena regularna:
259,00 zł
1 025,73 zł
Cena regularna:
1 179,00 zł
930,03 zł
Cena regularna:
1 069,00 zł
1 049,22 zł
Cena regularna:
1 206,00 zł
976,14 zł
Cena regularna:
1 122,00 zł
369,75 zł
Cena regularna:
425,00 zł
321,03 zł
Cena regularna:
369,00 zł
Yamaha Tenere 700, BMW F850GS Adventure i… KTM 790 Adventure R
Wysokojakościowe rozwiązanie od KTM porównywane jest do najlepszych obecnie na rynku motocykli typu Adventure. R-ka wyposażona została w te same hamulce co model standardowy. Ponadto, znajduje się w niej ABS na winkle oraz do jazdy w terenie, trzystopniowa kontrola trakcji, LED-owe oświetlenie i praktyczny wyświetlacz kolorowy TFT.
Na długie i krótkie trasy
KTM 790 Adventure R to poważny rywal w klasie turystyczno-terenowej. Sprzęt wyprodukowany został z myślą o jeździe w szczególnie ekstremalnych warunkach. Całość łączy w sobie moc dwucylindrowego silnika z lekkością i zwinnością jednocylindrowego rozwiązania offroadowego. Dodatkowe systemy wspomagające cyklistę sprzyjają nawet najbardziej odległym trasom. Komfort i wygodę jazdy zapewnia również aluminiowa kierownica z możliwością mocowania na sześć różnych sposobów oraz zakresem regulacji 30mm.
Kufer centralny do KTM 790 Adventure R
Jeśli uskuteczniasz mieszany tryb jazdy i potrzebujesz bezpiecznego środka do przewozu bagażu na 100% pomyślałeś o kufrze. Jest to dokonały trop! Trzeba jedynie pomyśleć i wybrać model który, nie przytłoczy Twojej maszyny. Naszym zdaniem aluminiowy kufer o pojemności 42 do 48 litrów to maksymalna wartość o której warto myśleć. Taki kufer zmieści bardzo dużo niezbędnych rzeczy a jednocześnie nie zaburzy sylwetki i właściwości jezdnych Twojego KTM’a. Możemy polecić serię kufrów centralnych Givi Trekker Outback 42 litry lub Kappa K’Force 48 litrów.
Sakwy boczne w teren?
Zdecydowanie! Jeżeli jesteś stałym bywalcem w terenie pomyśl o solidnym stelażu bocznym Givi i zamontuj sakwy motocyklowe. Bardzo dobrym pomysłem będą sakwy Givi GRT709 Canyon. Z torbami bocznym można pozwolić sobie na więcej ponieważ zabezpieczają motocykl i dodatkowo obniżają środek ciężkości co ułatwia manewry. Mniejsze sakwy Givi GRT720 w systemie Monokey też rewelacyjnie sprawdzą się przy ADV 790.