

Podstawa podstaw, która powinna znaleźć się na każdym sprawnym motocyklu to kufer centralny. Dzięki tak prozaicznie prostemu przedmiotowi całkowicie zmienia się komfort Twojej jazdy. Często mamy opory przed załatwianiem różnych spraw "na mieście" z racji na wszystkie akcesoria, które nam ciążą już po zatrzymaniu się w miejscu docelowym. Ten problem całkowicie znika po zainstalowaniu tzw. top case'a. Nie należy się również przerażać ewentualną zmianą właściwości jezdnych, w rozwiązaniach dedykowanych do konkretnych motocykli przez topowych producentów takich jak Givi czy Kappa takie zjawiska w ogóle nie występują. Więc nie zwlekaj i zaopatrz się w stelaż, płytę i odpowiedni do Twoich wymagań kufer!
Oferujemy całą gamę kufrów takich firm jak GIVI i Kappa. Kufry centralne Monokey, Monolock od najmniejszych 30 litrowych po potężne wyprawowe 58L. Kufry boczne w systemach Monokey, Monokey side i Monokey cam cały przekrój dla każdego motocykla i motocyklisty.



Czy kufer motocyklowy jest zamykany na klucz?
Tak, kufry motocyklowe w naszej ofercie posiadają rozwiązania, które umożliwiają zamknięcie ich na motocyklu. Powoduje to, że po pierwsze, nie można ich otworzyć ani ściągnąć z motocykla w zamkniętej pozycji klucza. Po przekręceniu zamka w pozycję otwartą można kufer otworzyć oraz ściągnąć ze stelaża. Dodatkowo czołowi producenci tacy jak Givi i Kappa chcąc poprawić bezpieczeństwo antywłamaniowe stworzyli wkładki z tytanowymi przegrodami (Security Lock). Zdarzają się na rynku kufry, które przykręca się bezpośrednio do motocykla, naszym zdaniem takie rozwiązanie nie ma sensu i w naszym sklepie ich nie znajdziesz.
Czy kufer można zabrać ze sobą ściągając go w szybki sposób z motocykla?
Oczywiście! Wszystkie boxy na naszej stronie stwarzają taką możliwość. Czy to stelaż centralny z płytą w danym systemie czy stelaż boczny - zawsze sprowadzają się do określonego systemu montażowego np. Monokey. Dzięki temu po dojechaniu na miejsce docelowe spokojnie można odpiąć kufer i rozpakować się już pokoju hotelowym.
Kufry boczne jako wsparcie dla kufra centralnego?
Naszym zdaniem jest to najlepsze wyjście! Jeśli posiadasz już topcase a masz potrzebę powiększenia przestrzeni bagażowej zaopatrz się w kufry boczne. Nie musisz robić sobie z motocykla od razu "Goldwing'a", w ofercie mamy również mniejsze modele które wspaniale podkreślają sylwetkę motocykla. Zwróć uwagę na serię V z Givi, charakteryzuje się aerodynamicznym kształtem i nie zaburza właściwości jezdnych.
Poszukujesz inspiracji zakupowych? Sprawdź nasze inne produkty...
Aluminiowe kufry boczne - Akcesoria do kufra motocyklowego - Sakwy boczne - Torba na tylne siedzenie - Siatka pod pokrywę kufra aluminiowego - Górne gmole - Aluminiowa płyta pod silnik
Kufry aluminiowe czy plastikowe?
Wielu motocyklistów zadaje sobie to pytanie i nie może znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Zerojedynkowego rozwiązania tego tematu nie ma i trzeba podejść do tego indywidualnie. Zestaw kufrów aluminiowych rewelacyjnie sprawdzi się w motocyklach wyprawowych, takich jak BMW R1250GS, Yamaha Tenere 700 lub KTM 790 Adventure. Są bardzo odporne na wstrząsy i pozwalają się zapakować na wiele dni ekstremalnej podróży. Kufry z tworzywa mają inne zalety, między innymi umożliwiają szybkie przemieszczanie się po drogach ekspresowych. Często, do pewnej prędkości w ogóle nie czuć różnicy czy się jedzie z kuframi czy bez. Odpowiada za to niespotykana dbałość o aerodynamikę już na etapie projektowania kufrów. Jeśli dysponujesz szybką maszyną i lubisz prędkość wyposaż się w zestaw kufrów plastikowych. Dla wyjątkowo szybkich kierowców przeznaczona jest seria kufrów Givi "V", stelaże boczne wchodzą częściowo pod zadupek motocykla co dodatkowo optymalizuje szerokość całego zestawu. Zwróć szczególną uwagę na kufer centralny Givi V47 i boczne Givi V37 - będziesz zadowolony.