Kufry boczne GIVI V35NT TECH ,(2x 35 litrów) MONOKEY SIDE
Opis
Kufry boczne GIVI V35NT 2x35L - niech żyje prędkość!
Kufry boczne GIVI V35 to aerodynamiczna seria umożliwiająca wykorzystywanie pełnego potencjału motocykla mimo bagażu.
Cechy charakterystyczne kufrów bocznych GIVI V35NT
- System mocowania kufra: MONOKEY SIDE
- Pojemność kufra: 2x35L
- Kolor: Czarny, przyciemniane odblaski
- Maksymalna ładowność kufra: 10kg
- Wymiary kufra: szer.526mm x gł. 316mm x wys.394mm
- Do zastosowania ze stelażami PLX i PLXR
Kufry boczne stworzone z myślą o szybkich motocyklach. MONOKEY-SIDE zastosowany przy kufrach V35 to również rewelacyjne rozwiązanie dla mniejszych nakedów takich jak Yamaha MT-07 czy FZ6. Motocykl z tymi kuframi prowadzi się zdecydowanie bardziej stabilnie niż przy standardowych kufrach MONOKEY. Kufer chowa się częściowo pod zadupek motocykla dzięki temu nie wystaje tak bardzo mimo bardzo sensownej pojemności 35L na stronę. Producent GIVI bardzo często wymusza zastosowanie właśnie takiego rozwiązania do Waszego motocykla nie dając wyboru - wiedząc, że standardowe kufry boczne MONOKEY mogą akurat w przypadku Wszego sprzętu zaburzać za bardzo delikatną linię motocykla. Kufry GIVI V35 MONOKEY-SIDE coraz częściej znajdują zastosowanie we współczesnych motocyklach, które są coraz to drobniejsze i dysponują zdecydowanie większą dynamiką.
Przykłady motocykli, które naszym zdaniem powinny skorzystać z rozwiązania MONOKEY SIDE, wymienimy tylko kilka przykładów na podstawie najpopularniejszych sylwetek, więc będziesz mógł doszukać się analogii do swojego jednośladu.
- Yamaha MT-07 ma bardzo drobną budowę i trzeba się liczyć z tym, że kufry boczne to nie jest środowisko naturalne tego motocykla, jednak kufry V35 z systemem MONOKEY SIDE mogą nagiąć ta rzeczywistość. Jeśli jeździsz dalsze trasy na MTku to warto zainwestować takie rozwiązanie. Prowadzenie motocykla nie zmienia się znacznie, a powierzchnia bagażowa wręcz przeciwnie:)
- Kawasaki ZZR 1400 tylko Suzuki Hayabusa może być lepszym przykładem na przecinaka do turystyki. Mając taki sprzęt liczymy się z dużymi prędkościami, producent nie myślał tyle nad aerodynamiką żeby ktoś założył do takiego motocykla dwie sterczące skrzynki. Tutaj z pomocą przychodzi nasz bohater GIVI V35 w systemie MONOKEY SIDE który skrzętnie upchnie część kufra pod zadupek naszej super maszyny a lekko wystająca pokrywa skrojona jest na tyle aerodynamicznie, że nie stawia większych oporów. Dzięki temu możemy spokojnie przemieszczać się ze znacznymi prędkościami mając pełen bagaż.
- Suzuki DL650 to jest kontrowersyjny przykład bo wiadomo, że V-Strom to turystyk z "krwi i kości" więc można do niego spokojnie zamontować dwa aluminiowe kufry GIVI OUTBACK. ALE! jeśli ktoś ceni sobie wygodę i często podróżuje po drogach ekspresowych to bardzo doceni zachowanie na drodze DL'a z kuframi GIVI V35! Jesli więc masz podobny sprzęt i preferencję to warto skorzystać z tej porady.
Dodatkowe akcesoria do kufra - Zobacz co jeszcze możesz dokupić!
- GIVI T443D - Torby wewnętrzne do kufrów, umożliwiają łatwiejsze spakowanie się w domu
Kliknij aby zakupić akcesoria dla tego kufra
*Akcesoria do dokupienia osobno.
UWAGA!!! PODANA CENA TO CENA ZA DWA KUFRY!!!
Jeśli potrzebujesz stelaż i płytę do tego kufra pod swój motocykl
Skontaktuj się z nami lub skorzystaj z wyszukiwarki na naszej stronie!
Dane techniczne
Wstawki aluminiowe | Nie |
Materiał | Tworzywo |
Strona kufra | Uniwersalne |
Pojemność | 35L |
Kolor odblasków | Przyciemniane |
Kolor | Czarny |
System kufrów | MONOKEY SIDE |