Do kasy suma: 0,00 zł
Opcje przeglądania
Producent
Cena
  • od
    do
Promocje
Kappa KN1144OX Osłony silnika Honda CRF1000L Africa Twin (16-19) - stal nierdzewna
Kappa KN1144OX Osłony silnika Honda CRF1000L Africa Twin (16-19) - stal nierdzewna

1 106,00 zł

Cena regularna: 1 229,00 zł

szt.
Kappa KD5613ST Szyba przezroczysta Piaggio MP3 350–500 Sport/Business (18-21)
Kappa KD5613ST Szyba przezroczysta Piaggio MP3 350–500 Sport/Business (18-21)

458,00 zł

Cena regularna: 509,00 zł

szt.
Kappa KD4126ST Szyba przezroczysta Kawasaki Versys 1000 (19-23)
Kappa KD4126ST Szyba przezroczysta Kawasaki Versys 1000 (19-23)

386,00 zł

Cena regularna: 429,00 zł

szt.
Givi TB1187A Oparcie dla pasażera HONDA Forza 125/350 (21-22)
Givi TB1187A Oparcie dla pasażera HONDA Forza 125/350 (21-22)

553,00 zł

Cena regularna: 629,00 zł

szt.
Givi TB3106 Oparcie dla pasażera Suzuki Burgman 125-200 (06-21)
Givi TB3106 Oparcie dla pasażera Suzuki Burgman 125-200 (06-21)

219,00 zł

Cena regularna: 249,00 zł

szt.
Kappa KN2165 Gmole, osłony silnika Yamaha Ténéré 700 World Raid (22-23)
Kappa KN2165 Gmole, osłony silnika Yamaha Ténéré 700 World Raid (22-23)

1 160,10 zł

Cena regularna: 1 289,00 zł

szt.
Kappa KLO6421CAM Stelaż kufrów bocznych Triumph Tiger Sport 660 (22-23) Monokey Cam-Side
Kappa KLO6421CAM Stelaż kufrów bocznych Triumph Tiger Sport 660 (22-23) Monokey Cam-Side

1 151,10 zł

Cena regularna: 1 279,00 zł

szt.
Kappa KLO1201CAM Stelaż kufrów bocznych Honda XL 750 Transalp (23)
Kappa KLO1201CAM Stelaż kufrów bocznych Honda XL 750 Transalp (23)

1 079,10 zł

Cena regularna: 1 199,00 zł

szt.
Kappa KLO6421MK Stelaż kufrów bocznych Triumph Tiger Sport 660 (22-23) Monokey
Kappa KLO6421MK Stelaż kufrów bocznych Triumph Tiger Sport 660 (22-23) Monokey

1 070,10 zł

Cena regularna: 1 189,00 zł

szt.
Kappa KLXR2143 Stelaż kufrów bocznych Yamaha Niken 900 (19-22) Monokey, Rapid
Kappa KLXR2143 Stelaż kufrów bocznych Yamaha Niken 900 (19-22) Monokey, Rapid

1 034,10 zł

Cena regularna: 1 149,00 zł

szt.
Kappa KLO1201MK Stelaż kufrów bocznych Honda XL 750 Transalp (23)
Kappa KLO1201MK Stelaż kufrów bocznych Honda XL 750 Transalp (23)

1 016,10 zł

Cena regularna: 1 129,00 zł

szt.
Kappa KLX6421 Stelaż kufrów bocznych Triumph Tiger Sport 660 (22-23)
Kappa KLX6421 Stelaż kufrów bocznych Triumph Tiger Sport 660 (22-23)

1 007,10 zł

Cena regularna: 1 119,00 zł

szt.

"Zestawy dedykowane" czyli kategoria w naszym sklepie dzięki której będziemy mogli przedstawić nasz punkt widzenia, bardzo subiektywnie! Znajdziesz tutaj zestawy produktów które według nas są najlepsze do konkretnego motocykla. Dzięki naszym opiniom będziesz mógł zbudować sobie własne zdanie na temat produktów i ich zastosowania. Chcemy abyś kupował świadomie więc wierzymy, że nasze propozycje i komentarz stworzą pierwszy punkt odniesienia w tym kierunku. Mamy wieloletnie doświadczenie w branży motocyklowej i chcemy się nim dzielić - warto z tego skorzystać! Karta produktu będzie przypominała wpis na blogu więc i pojawi się luźniejsza pisownia nie będzie to ślepe zachwalanie każdego produktu w naszym sklepie, ale również krytyka, jeśli zajdzie taka potrzeba!
Akcesoria motocyklowe w takim zestawie będzie można kupić w bardzo korzystnej cenie! 

Zestaw kufer centralny i akcesoria GIVI Yamaha MT-07 (14-17) - Jaki kufer do MT07?

Zestaw kufer centralny i akcesoria GIVI Yamaha MT-07 (14-17)  - Jaki kufer do MT07?
Zestaw kufer centralny i akcesoria GIVI Yamaha MT-07 (14-17) - Jaki kufer do MT07?

Nasza propozycja na kufer centralny i akcesoria GIVI do Yamaha MT-07 rocznik 2014-20172

Yamaha MT-07 - miejski wojownik
Od kiedy Yamaha MT-07 pojawiła się na rynku budziła zainteresowanie. Piękny, zwinny, lekki i nieprzyzwoicie tani (bo w 2014 jeszcze był) to jego zalety na pierwszy rzut oka i nie można się z tym nie zgodzić. Ja zawsze będę go nazywał "Szerszeń" - tak, wiem, że Hornet to motocykl Hondy, ale mój dawny MT-07 był żółty i miał czarne wstawki! Niesamowity silnik Yamahy typu CROSSPLANE (CP2) ze zmienionym kątem wykorbienia co zbliża go charakterystyką do V-ki. Jazda tym motocyklem to sama przyjemność, silnik potrafi wzbudzać emocję i doskonale sobie radzi w miejskim zgiełku. W trasie... no właśnie! Jeśli jedziemy bez większego bagażu to jest OK - może poza zbyt nisko ulokowanymi podnóżkami dla kogoś kto ma więcej niż 180cm wzrostu. Jeśli jednak szykuje nam się dłużysz wyjazd to tutaj trzeba się porządnie przygotować, to jest bardzo lekki motocykl i każdy krok w kierunku jego wyposażania w dodatkowe graty powinien być dobrze przemyślany. Na tym zagadnieniu się właśnie skupimy!

Jaki kufer centralny do MT-07?
Jako kufer centralny zaproponuje GIVI V47, moim zdaniem najlepszy kufer na rynku w tym przedziale cenowym. Prezentuje się bardzo niecodziennie, nie jest to kolejna "skrzynka" zamontowana na "rurkach" przy motocyklu. Śmiem twierdzić, że mało kto przejdzie koło motocykla z tym produktem obojętnie. Futurystyczne, wyraźne kształty tego kufra podkreślają sylwetkę motocykla. Dwa kaski lub kask, kurtka i rękawice motocyklowe to możliwości jakie daje pojemność tego top box'a. Bardzo uniwersalne rozwiązanie, pozostaje nam tylko wybór wersji kolorystycznej (wg. uznania ja polecam GIVI V47NNT - światła przyciemnione). Z racji na bardzo drobny zadupek, Givi musiało poradzić sobie z konstrukcją stelaża tak aby był odpowiednio wytrzymały a jednocześnie nie szpecił motocykla - wyszło bardzo dobrze! Zastosowano rozwiązanie z grupy "FZ" dokładnie index GIVI 2118FZ, dwa bardzo mocne profile zamontowane w dwóch punktach podparcia i spojone płytą montażowa. Myślę, że taki klasyk jak płyta GIVI M5 fajnie dopełni całość. Taki zestaw bagażu centralnego z jest praktycznie nieodczuwalny w trakcie normalnej jazdy, nawet na tak lekkim motocyklu. Miejskie manewry są cały czas tak samo przyjemne! Jedynie jadąc drogą szybkiego ruchu z prędkościami w okolicach 140km/h, będziemy bardziej odczuwali uderzenia boczne wiatru np. przy wyprzedzaniu ciężarówek.

Jaką wybrać owiewkę do MT-07?
MT-ek jest wspaniałym nakedem, ale patrząc od przodu na lampę to aż się prosi o założenie jakiejś owiewki czy szyby. GIVI przychodzi z rewelacyjnym produktem jakim jest owiewka A2118. Bardzo dobry profil szyby oprócz tego, że wypełnia wyżej wspomnianą lukę w wyglądzie Yamahy to o dziwo w dużym stopniu zwiększa komfortową prędkość przelotową. 
Jako dopełnienie polecam osłony rąk GIVI HP2115, podkreślają charakter motocykla i wizualnie go "pompują", efektem ubocznym jest dodatkowy komfort w zimne lub deszczowe dni. Połączenie handbarów ma największy sens z podgrzewanymi manetkami w takim zestawieniu ciepło gromadzi się w rękawicy i nie jest wydmuchiwane przez pęd powietrza.

Dostępność: NA ZAMÓWIENIE 1 do 14 dni

Cena:

1 348,50 zł

Cena regularna: 1 550,00 zł

szt.
  • promocja

Zestaw kufrów i akcesoria GIVI KTM 790 Adventure / R- Jakie kufry do ktm 790?

Zestaw kufrów i akcesoria GIVI KTM 790 Adventure  / R- Jakie kufry do ktm 790?
Zestaw kufrów i akcesoria GIVI KTM 790 Adventure / R- Jakie kufry do ktm 790?

KTM 790 Adventure/ R - przygoda, przygoda - każdej chwili szkoda!

Jako zagorzały fan marki KTM a w szczególności "dzika" czyli KTM LC8 w obu wersjach ADV 950 i 990, jak tylko usłyszałem o nowym modelu ADV z pod szyldu pomarańczowych to oszalałem! Motocykl prezentuje się jak cywilna wersja sprzętów dakarowych i o to wszystkim chodziło. Aktualnie obok Yamahy Tenere 700 jest to moim zdaniem jedyna sensowna alternatywa na ADV w teren. Używając określenia teren nie mam tutaj na myśli szutrów, ale zdecydowanie bardziej zaawansowane odcinki, których nie powstydziłby się lekki endurak. Motocykl ten daje nieskończone możliwości - po pracy można wyskoczyć w teren i na zakupy a w weekend na Ukrainę. Do takich tripów warto się dobrze przygotować, mamy kilka propozycji... .  Silnik to dwa cylindry w rzędzie i bardzo dobrze, uważam to za niezawodne i efektywne rozwiązanie. Mimo, że lubię V-ki to jednak "co jedna głowica to nie dwie" :), czyli mniej opcji na awarie silnika. Zawieszenie jak zwykle petarda, KTM przyzwyczaił nas już do tego. Ewentualnie mogę się przyczepić jedynie do awaryjności tylnego mono shock'a, który lubi się wylać (podobno się przegrzewa od kolektora?) Dopełnieniem dobrego zawieszenia z nastawieniem na off road są koła 21 i 18 cali, daje nam to pełne spektrum opon enduro i bardzo dobre wybieranie nierówności. Zbiorniki paliwa to powrót do korzeni (w moim mniemaniu hołd dla LC8 ADV) i pełnią również funkcję osłony - kocham to, ale moim zdaniem gmole do KTM 790 ADVENTURE to ważny element, jeśli ktoś lubo poszaleć po krzakach. Wiadomo są też pewne niedociągnięcia typu wieczne problemy z tylnym zaciskiem hamulcowym czy też urywający się wspornik czaszy...- ja wychodzę z założenia, że dobry motocykl, wzbudzający emocje musi się psuć i jak widać Austriaccy inżynierowie mają identyczne podejście i zrobili to specjalnie- bo przecież przy dzisiejszej technologii bez problemu są w stanie zrobić bezawaryjny motocykl.... prawda????  Teraz skupmy się na tym co warto założyć na takiego twardziela, jeśli chcemy wyruszyć w podróż np. z Żoną i mamy do pokonania głównie drogi asfaltowe a największym wyzwaniem terenowym będą drogi nieutwardzone.

Dostępność: NA ZAMÓWIENIE 1 do 14 dni

Cena:

6 303,15 zł

Cena regularna: 7 245,00 zł

szt.
  • promocja
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl