Do kasy suma: 0,00 zł
Promocje
Kappa KN1144OX Osłony silnika Honda CRF1000L Africa Twin (16-19) - stal nierdzewna
Kappa KN1144OX Osłony silnika Honda CRF1000L Africa Twin (16-19) - stal nierdzewna

1 106,00 zł

Cena regularna: 1 229,00 zł

szt.
Kappa KD5613ST Szyba przezroczysta Piaggio MP3 350–500 Sport/Business (18-21)
Kappa KD5613ST Szyba przezroczysta Piaggio MP3 350–500 Sport/Business (18-21)

458,00 zł

Cena regularna: 509,00 zł

szt.
Kappa KD4126ST Szyba przezroczysta Kawasaki Versys 1000 (19-23)
Kappa KD4126ST Szyba przezroczysta Kawasaki Versys 1000 (19-23)

386,00 zł

Cena regularna: 429,00 zł

szt.
Givi TB1187A Oparcie dla pasażera HONDA Forza 125/350 (21-22)
Givi TB1187A Oparcie dla pasażera HONDA Forza 125/350 (21-22)

553,00 zł

Cena regularna: 629,00 zł

szt.
Givi TB3106 Oparcie dla pasażera Suzuki Burgman 125-200 (06-21)
Givi TB3106 Oparcie dla pasażera Suzuki Burgman 125-200 (06-21)

219,00 zł

Cena regularna: 249,00 zł

szt.
Kappa KN2165 Gmole, osłony silnika Yamaha Ténéré 700 World Raid (22-23)
Kappa KN2165 Gmole, osłony silnika Yamaha Ténéré 700 World Raid (22-23)

1 160,10 zł

Cena regularna: 1 289,00 zł

szt.
Kappa KLO6421CAM Stelaż kufrów bocznych Triumph Tiger Sport 660 (22-23) Monokey Cam-Side
Kappa KLO6421CAM Stelaż kufrów bocznych Triumph Tiger Sport 660 (22-23) Monokey Cam-Side

1 151,10 zł

Cena regularna: 1 279,00 zł

szt.
Kappa KLO1201CAM Stelaż kufrów bocznych Honda XL 750 Transalp (23)
Kappa KLO1201CAM Stelaż kufrów bocznych Honda XL 750 Transalp (23)

1 079,10 zł

Cena regularna: 1 199,00 zł

szt.
Kappa KLO6421MK Stelaż kufrów bocznych Triumph Tiger Sport 660 (22-23) Monokey
Kappa KLO6421MK Stelaż kufrów bocznych Triumph Tiger Sport 660 (22-23) Monokey

1 070,10 zł

Cena regularna: 1 189,00 zł

szt.
Kappa KLXR2143 Stelaż kufrów bocznych Yamaha Niken 900 (19-22) Monokey, Rapid
Kappa KLXR2143 Stelaż kufrów bocznych Yamaha Niken 900 (19-22) Monokey, Rapid

1 034,10 zł

Cena regularna: 1 149,00 zł

szt.
Kappa KLO1201MK Stelaż kufrów bocznych Honda XL 750 Transalp (23)
Kappa KLO1201MK Stelaż kufrów bocznych Honda XL 750 Transalp (23)

1 016,10 zł

Cena regularna: 1 129,00 zł

szt.
Kappa KLX6421 Stelaż kufrów bocznych Triumph Tiger Sport 660 (22-23)
Kappa KLX6421 Stelaż kufrów bocznych Triumph Tiger Sport 660 (22-23)

1 007,10 zł

Cena regularna: 1 119,00 zł

szt.

Yamaha jako pierwszy japoński producent dołączyła do prestiżowej grupy oferującej nowoczesne motocykle typu adventure wagi średniej. Dość ubogi dotychczas rynek wzbogacił się o wysokiej jakości sprzęt – znacznie lepszy i przyjemniejszy w obyciu, niż większość krążowników w stylu ADV. Tenere 700 to motocykl uniwersalny, który daje możliwość stricte wypraw enduro rodem z rajdu Paryż-Dakar, ale również sprawdzi się jako codzienna maszyna do zwykłej jazdy po mieście i podróży po drogach szybkiego ruchu. Wszystko będzie kwestią ewentualnego wyposażenia.

Givi 05SKIT zestaw montażowy do mocowania Smart Bar / Wiele modeli Givi 05SKIT zestaw montażowy do mocowania Smart Bar / Wiele modeli
Producent: GIVI
Cena:

55,68 zł

Cena regularna: 64,00 zł

szt.
zobacz więcej
  • promocja
Givi BF61 Mocowanie torby na zbiornik paliwa TANKLOCK Yamaha Tenere 700 (21-23) Givi BF61 Mocowanie torby na zbiornik paliwa TANKLOCK Yamaha Tenere 700 (21-23)
Producent: GIVI
Cena:

152,25 zł

Cena regularna: 175,00 zł

szt.
zobacz więcej
  • promocja
Kappa BF61K Mocowanie torby w systemie TANKLOCK Yamaha Ténéré 700 (21-23) Kappa BF61K Mocowanie torby w systemie TANKLOCK Yamaha Ténéré 700 (21-23)
Producent: KAPPA
Cena:

152,10 zł

Cena regularna: 169,00 zł

szt.
zobacz więcej
  • promocja
  • promocja
  • promocja

Co kryje w sobie nowa YAMAHA TENERE 700?

Unikalna konstrukcja bazuje na doskonale znanym z modelu MT-07 silniku (CP2). Wbrew temu, co może się wydawać Tenere 700 nie ma nic wspólnego z Super Tenere. Europejska rajdowa perełka przypadnie do gustu fanom adventure czy nawet hard adventure. Widać, że konstruktorzy napatrzyli się na rajdowe 450 i odwzorowali to w wersji cywilnej – chwała im za to! Jednoślad napędzany jest wysokoobrotowym, dwucylindrowym silnikiem o pojemności 689 cm3. Moc oddawana jest od samego dołu dzięki technologii Cross Plane.

Zawadiackie, smukłe nadwozie w połączeniu ze zwartą, rurową ramą nośną przekładają się nie tylko na nienaganny wręcz design, ale przede wszystkim maksymalną lekkość i zwrotność motocykla. Odpowiednie zawieszenie o długim skoku oraz koła szprychowe 21 i 18 cali są gwarancją efektywności w terenie. Yamaha Tenere 700 to pełnoprawny motocykl terenowy, dedykowany najbardziej wymagającym odbiorcom.

Sprzęt stworzony z myślą o wymagających…

Yamaha Tenere 700 stanowi pewne nawiązanie do klasycznej Yamahy w stylu XT 600. Za zakupem sprzętu przemawia mało wymagający serwis – ze szczególnym uwzględnieniem łatwego dostępu do kluczowych elementów jednośladu np. korka spustowego czy filtru powietrza. Motocykl doskonale sprawdzi się zarówno w przypadku osób wysokich jak i tych średniego wzrostu - wysokość siedzenia wynosi bowiem 880mm. 204kg w stanie gotowym do jazdy, czynią ten sprzęt wręcz rewelacyjnym w swojej kategorii. Spory prześwit (240mm) pozwala na przednią zabawę, nawet w najdzikszym terenie. Na jego zbiorniku o pojemności 16 litrów można pokonać nawet 320 kilometrów. Brak zbędnej elektroniki, tylko prosty wyłącznik ABS – tak jak być powinno, nie ma miejsca na pierdoły! Prosty i bardzo czytelny wyświetlacz, na którym znajdziemy tylko najważniejsze informacje. Motocyklowy odpowiednik Rambo, który za pośrednictwem noża zrobi wszystko co jest mu potrzebne – bo może i potrafi!

Kufry aluminiowe do Yamaha Tenere 700 – jakiej wielkości?

Tenerka 700 z racji na umiejscowienie tłumika wymaga asymetrycznych stelaży. Wynika z tego, że z prawej strony kufer będzie mniejszy a z lewej strony większy. W przypadku rozwiązania Givi możemy zastosować kufry Givi Trekker Outback 37 i 48 litrów. Jako centralny kufer aluminiowy warto zwrócić uwagę na przedział wielkości 42 do 48 litrów. Większy rozmiar kufra centralnego może zaburzyć sylwetkę oraz właściwości jezdne motocykla.

Jeździsz dużo off-road? – zwróć uwagę na dodatkowe osłony!

Jeśli spędzasz sporo czasu w terenie, koniecznie zaopatrz Tenere 700 w płytę pod silnik i gmole. Dzięki temu będziesz mógł z lekką głową zjechać z drogi nie martwiąc się o dekle silnika, owiewki i zbiornik paliwa. Właśnie ten ostatni jest „szczególnej troski” ponieważ jest stalowy a nie z tworzywa i łatwo go uszkodzić. Osłony boczne Givi TN2145 są na tyle wysokie, że zabezpieczają bak i nie trzeba się już o to martwić. Zdarza Ci się przeskoczyć przez jakiś kamień lub kłodę? Osłoń dół silnika aluminiową płytą pod silnik np. Givi RP2145. Po zamontowaniu tego akcesorium nie będziesz musiał się już martwić o miskę olejową.

Szukasz inspiracji do dalszych zakupów? Zobacz jeszcze...

Osłona chłodnicy - Kufry aluminiowe - Stelaże kufrów bocznych - Stelaż kufra centralnego - Wysoka szyba turystyczna - Handbary - Aluminiowa płyta pod silnik

Robisz dalekie trasy? - Zadbaj o wysoką szybę!

Jeśli bardzo dużo czasu spędzasz na dojazdówkach i męczą Cię niskie prędkości przelotowe lub jesteś wysoki i wieje Ci w kask – koniecznie kup wysoką szybę motocyklową! Owiewka turystyczna Givi D2145ST nie dość, że jest zdecydowanie wyższa od standardowej to jeszcze została odpowiednio wyprofilowana. Innowacyjny profil szyby dodatkowo pozwala podnieść właściwością aerodynamiczne motocykla oraz usztywnia konstrukcję owiewki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl